piątek, 29 sierpnia 2014

Co zrobić, by upiększyć pokój?

Hej kochani, dzisiaj przygotowałam dla was inspiracje co można zrobić by nasz pokój,by NASZ. 

Poduszki, lub pościele. Na rynku jest dużo ciekawych wzorów,a ja pokażę wam kilka które znalazłam na Allegro. Podlinkuję wam to jeśli chciałybyście kupić coś :D

 Pierwsza propozycja to podusia z LONDYNEM, ale jeśli poszukacie to są też inne wzory z innymi miastami. Oto linka do niej [KLIK]

Kolejne to poduszeczki ze śmiesznymi wzorkami. [KLIK]

Bardzo kreatywna jest też poduszka usta. Ja znalazłam taką z napisem 'KISS ME". Czyż nie jest urocza? [KLIK]

Teraz może kilka pościeli.

Pościele z miastami, na jednej aukcji było jeszcze kilka wzorów, ale te spodobały mi się najbardziej.[KLIK].

Dobrym pomysłem na przyozdobienie pokoju, by był bardziej "NASZ" jest tablica korkowa, można ją kupić w każdym porządnym sklepie typu "dom i ogród" np. Ikea. 
Można tam pozawieszać jakieś zdjęcia z przyjaciółmi, ciekawe cytaty i pamiątki z wakacji. 
Podsyłam wam kilka zdjęć ciekawie zrobionych tablic.




Następna propozycja to kolorowe pudełka. Można tam wrzucić róże pierdołki,kredki, lakiery do paznokci itd. Ostatnio byłam w Empiku i tam było pełno po przecenianych pudełek, ale takie pudełeczka są w każdym sklepie/markecie wystarczy się rozejrzeć. Ja wstawiam propozycje ze sklepu internetowo empik.

 Można też dać kilka plakatów, ale nie za dużo,bo nasz pokój zacznie wyglądać tandetnie. Tutaj chyba nie muszę dodawać żadnych zdjęć, raczej każdy widział plakaty w gazetach. 

Jeśli chcecie kupić inne ozdoby to wstąpcie do sklepów takich jak "Home & You" lub "Duka". Są tam różne takie pierdołki . Pamiętajcie że nawet Tesco może nam zaoferować fajne ozdoby, trzeba tylko dobrze szukać, bo każdy sklep ma jakieś fajne perełki.

Ale nie zapominajcie, że co za dużo to niezdrowo i nie zagraćcie swojego pokoju, minimalizm też się liczy, więc nie kupujcie za dużo dodatków.

Pozdrawiam Martyna :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz