niedziela, 5 stycznia 2014

Kilka faktów o mnie

Hej, dzisiaj kilka faktów o mnie. Jestem dość nowa i pewnie mnie niezbyt dobrze znacie.

1.Mam na imię Martyna
2.Mój ulubiony kolor to różowy
3.Uwielbiam seriale i bajki Disneya
4.KOCHAM VIOLETTĘ <3
5.Dobrze się uczę
6.Uwielbiam robić różne rzeczy ręcznie, ale ciągle się denerwuję gdy mi nie wychodzą
7.Był czas co kupowałam z 8 gazet
8.Teraz kupuję tylko 2 gazety między innymi TM i Moje Atelier
9.Co roku wraz z mamą kupujemy misia z TVN
10.Jestem dość oszczędna, chociaż mam wszystko co chcę to proszę o to na np. urodziny itd.
11. Mam SKO
12.Mam aska [kilk]
13.Kiedyś zbierałam barbie i był taki czas że miałam ich ponad 300,a teraz mam ok 150
14. Mieszkam bardzo blisko Silesi tak, że mogę chodzić tam na piechotę.
15.Cieszę się,że nie ma śniegu
16.Czasami czytam besty  i komxxi
17.Uwielbiam Niekrytego Krytyka
18.Książki pochłaniam w całości,kocham czytać <3
19.Nie przepadam za Justinem Biberem i 1D,oraz wkurza mnie Miley Cyrus,ale ma super głos.
20.Uwielbiam oglądać stare zdjęcia i słuchać historii jak było kiedyś
21.Mam siostrę Paulinę(19 l.)
22.Niestety nie mam zwierzaka
23.Nie jarają mnie smartfony,tablety itd.
24.KOCHAM słuchać muzy
25.Byłam we Francji,Grecji i Luksemburgu

Ufff to tyle.
Dotrwaliście? Macie coś ze mną wspólnego? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz