sobota, 25 stycznia 2014

Zakupy w Galerii

A teraz to co w tytule,czyli zakupy w katowickiej Galerii :)
Wydałam dość sporo,ale rzeczy kupione są boskieee <3

Szkicownik Dance TM


Szkicownika nie miałam zamiaru kupować,ale tak mnie jakoś naszło,bo bardzoooo mi się spodobał i postanowiłam go kupić :>
Teraz mała recenzja
Szkicownik jest boski <3 Graficy bardzo się postarali o stylizacje przykładowych strojów.Podobają mi się też materiały które zazwyczaj są przeciętne,a te są cudowne <3

Plusy i Minusy 
 +dużo naklejek
+szablony i materiały
+ciekawe pozy
+/- brak włosów (dla mnie  to plus)
-spora cena (ok 50zł)
-jeśli wycinasz jeden materiał to tracisz drugi

Ocena 9,99
Bardzo mi się podobaa <3

Teraz reszta zdjęć tego szkicownika













Macie go już,a może macie zamiar go kupić?

Następną rzecz jaką kupiłam to książka Modelki i Manicure.
Jest to książka z tej serii [klik],kupiłam ją dlatego,że ma ona manicure i ręce.Chciałam kupić z TM,ale nie byłam przekonana do rąk,a cena TM jest dość wysoka.

Plusy i Minusy
+cena bo tylko 10zł
+ozdobne wzorki na stronach
+/- są narysowane włosy(dla mnie bardziej minus)
+są ręce do ozdabiana
+modelki mają pokolorowane oczy i usta
 +są nakejki
-modelki są dość małe i ciężko dopracować szczegóły
10/10 cóż może  nie jest idealny,ale jakby porównać z ceną to jest okk
Jeśli nie jesteście przekonani do szkicownika TM z rękami to polecam ten :)

Zdjęcia







Kupiłam jeszcze cienkopisy i gumkę chlebową(można nią wyginać jak plasteliną)

Ogólnie zakupy uważam za udane <3
Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca :)

1 komentarz: