niedziela, 5 stycznia 2014

Książki :)

Hej *.*
Ostatnio byłam w Silesiim i kupiłam 2 książki,które dzisiaj zrecenzuję. Są ta między innymi "TOP MODELKI-projektuję własną kolekcję" oraz "Notatki Zakręconej Małolatki"

Zacznę od "TOP MODELKI"
Tą książeczkę kupiłam przez totalny przypadek w Kiosku RUCH. Weszłam tam po gazetkę "Moje Atelier" i znalazłam tą właśnie książkę. Spodobała mi się bardzo, oczywiście rzuciła mi się w oczy ta kolorowa okładka. Książka nie była droga, bo kosztowała tylko 15zł, a książka jest dość gruba,ok 40 modelek+strony z przykładami. Plusami książki są arkusz naklejek, grube strony, ciekawe zdobienia stron. Plusem dla mnie są jeszcze pomalowanie usta i oczy i nie trzeba się męczyć z tym.

Foty




Ogólnie bardzo polecam tę książeczkę, gdyż jej cena jest naprawdę nie duża,a jakość świetna. Wydaję mi się, że każdy ma gdzieś jakiś kiosk blisko siebie, więc nie będzie problemu z kupnem.



Teraz "NOTATKI ZAKRĘCONEJ MAŁOLATKI"
Tą książkę kupiłam na TESCO. Miałam do wyboru jeszcze kilka innych, ale ta mi się najbardziej podobała. Chciałam taką książkę gdyż ostatnio znalazłam stary mój pamiętnik w tym stylu i miałam banan na twarzy gdy to czytałam, więc postanowiłam znowu sobie takie coś kupić. Jeśli ktoś chcę mieć fajne wspomnienia to polecam, wyobraźcie sobie że za 10 lat z zakurzonego pudła wyciągacie taką książkę i znacie swoje wszystkie myśli jak to pisałyście. Książeczka kosztowała również nie dużo bo ok 20zł,a wspomnienia super.

Teraz zdjęcia





 W książce jest duużo więcej ,a wszystko możecie zobaczyć w pierwszym zdjęciu, to taki jakby spis treści ;)

Dzięki tym którzy dotrwali. Paaa kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz