czwartek, 16 stycznia 2014

Struktury materiału

Hej miśkiii :)
Więc ostatnio miałam resztkę kleju magic i po prostu rozciapałam go na kartce tworząc nw co :))
Poczekałam aż klej wyschnie i pokolorowałam to taj jak monetę,żeby się odbiło na kartce.
Tak mi się to spodobało że postanowiłam to wam pokazać

Przygotuj:
-klej magic(polecam taką resztkę z którą nie macie co zrobić)
-kartkę,jaki rozmiar wam pasuje(ja mam niebieską by było dobrze widać)

 Rysujemy takie wzorki jakie chcemy,tutaj akurat robię jakieś spiralki

Gotowe spiralki
Jakiś miszmasz, po prostu rozciapany klej magic
 Po wyschnięciu nasze wzorki wyglądają tak:
 I nasze wzorki z bliska.
Czerwone to spiralki tylko mniejsze.
Różowe to nasz miszmasz.
Fioletowe to duże spiralki.
 No to tyle myślę,że wam się podoba :) .Spróbujcie poeksperymentować z klejem magic :)

1 komentarz: